کاردانو فارسی

کاردانو فارسی

این بلاگ به پروژه بلاکچین کاردانو و توکن حاکمیتی آن آدا می پردازد.
کاردانو فارسی

کاردانو فارسی

این بلاگ به پروژه بلاکچین کاردانو و توکن حاکمیتی آن آدا می پردازد.

بنیاد کاردانو اقدامات تأثیرگذار جامعه را ترویج می کند



Project Catalyst، آزمایشی در زمینه نوآوری اجتماعی در Cardano، با رأی گیری برای Fund 8 بین 21 آوریل و 5 می وارد دور بعدی تامین بودجه خود شده است. همه طرحهای پیشنهادی برای مشاهده جامعه در دسترس است و بنیاد کاردانو به زودی اعلام خواهد کرد که به کدام چالش های Fund9 تصمیم گرفته است رای دهد.


در همین حال، با ورود پروژه به مرحله جدید، بنیاد کاردانو تعهد خود را برای حمایت از مشارکت فعال جامعه تقویت کرد. ما خوشحالیم که سفیر کاردانو Bullish Dumpling انتصاب به عنوان نماینده جدید ما در Catalyst Circle را پذیرفت، سمتی که از مارس گذشته آغاز شد.

  

دامپلینگ که یکی از اعضای انجمن سفیران و یک شهروند واقعی بلاک چین است، تجربه ای قوی در اکوسیستم به ارمغان می آورد. او به طور قابل توجهی جامعه چینی زبان را با کمک به چینی زبانان مکان هایی مانند سنگاپور، تایوان یا مالزی در درک و پیوستن به کاردانو ایجاد کرد. او همچنین مجموعه ای از ابتکارات را با هدف ارتقای ارتباطات بهتر بین پروژه ها و جامعه کاردانو انجام داده است. فضاهای توییتری (جلسه های صوتی گفت و گو در توییتر) که او به طور منظم میزبانی می کند، از هر کسی که می خواهد به گفتگو بپیوندد استقبال می کند. او مطمئناً ثابت کرده است که در پیشبرد ارتباطات، همکاری و پذیرش مثبت Cardano عضو ارزش افزوده ای برای اکوسیستم کاردانو است - همه این ویژگی ها در راستای مأموریت بنیاد کاردانو برای حفظ توسعه مثبت جامعه است. این جایگاه در خود جامعه و آگاهی از علایق، دغدغه ها و نیازهای آن، او را به انتصاب ایده آل تبدیل کرد.

دامپلینگ بدون شک همچنان نقشی محوری در ایجاد پل ارتباطی بین ما، جامعه عمومی کاردانو و انجمن سفیران خواهد داشت. اعضای انجمن در حال حاضر نقش مرتبطی را در کمک به جامعه ایفا می کنند و درک قابل توجهی از فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال به جامعه می دهند. دامپلینگ به گسترش این سرویس به Catalyst Circle ادامه خواهد داد.


هنگامی که Circle برای اولین بار شروع به برگزاری جلسات کرد، ما فردی را از درون تیم خود انتخاب کردیم تا به عنوان نماینده بنیاد کاردانو بنشیند. با این حال، ما بعداً فرصتی را دیدیم که تا حد زیادی با جامعه هماهنگ شویم و در عین حال آن را بیشتر توانمند کنیم. در واقع، برای ما مهم به نظر می رسید که مداخله ما در حلقه تا حد امکان حمایت کننده باشد تا مشارکت گسترده جامعه در Catalyst را تأیید کند.

Project Catalyst - پلتفرم متعلق به جامعه که آینده را پیش بینی می کند

Project Catalyst که مقدمه ای برای رای گیری روی بلاک چین است، تحت برخی از ویژگی های اصلی کار می کند:

  • یک گام آزمایشی و یک کلید در آوردن حاکمیت بلاک چینی  به بلاک چین کاردانو.
  • مرکز مشارکت جامعه که امکان بحث و توافق را در سطح غیر بلاک چین فراهم می کند.
  • یک فضای آموزشی غیر بلاک چین، که آینده نهایی وجود کاملاً بلاک چینی Voltaire را آماده می کند.

همانطور که Catalyst رشد می کند، گروه های فعال و کاری آن نیز رشد می کند و ارتباط موثر بین همه طرف های درگیر را پیچیده تر می کند. Catalyst Circle برای تسهیل آن پدید آمد. در اینجا نحوه کار آن آمده است:


  • عرصه ای برای گفت و گو - به چندین گروه از طریق نمایندگانشان امکان ابراز نظر می دهد.
  • نمایندگان - پنج عضو منتخب به نمایندگی از مشاوران جامعه، پیشنهاد دهندگان تامین بودجه شده، دارندگان ada ، اپراتورهای استخر، و سازندگان ابزار  و نگهدارندگان. دو نماینده منصوب، یکی توسط بنیاد کاردانو و دیگری توسط IOHK.
  • نقش نمایندگان - هفت نماینده نگرانی‌ها، مخالفت‌ها و مقدورات گروه‌های ذینفع مربوطه خود را بیان می‌کنند و اجازه می‌دهند موضوعات مختلف مرتبط با اکوسیستم Catalyst نه تنها شناسایی شوند، بلکه مورد بحث و بررسی قرار گیرند و در مورد آنها اقدام شود.
  • ساختن آینده - Circle فرصتی منحصر به فرد برای سازمان دادن نمایندگی جامعه ارائه می دهد و در عین حال فرصت ایجاد دسته های تخصصی از همکاران و همچنین عوامل تصمیم گیری را فراهم می کند. به این ترتیب، حاکمیت مشاوره ای را تقویت می کند و به تحقق واقعیت یک جامعه فراگیر و پاسخگو کمک می کند.

با این حال، علیرغم توسعه چشمگیر پروژه و همچنین بلوغ واضح آن، در مقایسه با سایر بلاک چین ها، Catalyst هنوز به حجم یا تنوع مشارکت مطلوب نرسیده است.


بنیاد کاردانو، همراه با کسانی که در ایجاد بحث‌های سازنده در اکوسیستم سرمایه‌گذاری کرده‌اند، نیاز به افزایش تعداد و همچنین از چندین گروه ذینفع موجود در جامعه را درک می‌کنند. تنها با داشتن چنین مشارکت گسترده ای از حوزه های مختلف جامعه می توان Project Catalyst یک آزمایش پایدار و موفق خارج از زنجیره ایجاد کرد. به همین دلیل، به جای تعیین یک نماینده برای حلقه انتخاب شده از درون خود بنیاد کاردانو، ترجیح دادیم تا ابزارهایی را برای اعضای جامعه فراهم کنیم تا تأثیرگذارتر شوند.


بنیاد کاردانو، همراه با کسانی که در ایجاد بحث‌های سازنده در اکوسیستم سرمایه‌گذاری کرده‌اند، نیاز به افزایش تعداد و از چندین گروه ذینفع موجود در جامعه بودن را درک می‌کند. تنها با داشتن چنین مشارکت گسترده ای از حوزه های مختلف جامعه، Project Catalyst می تواند یک آزمایش پایدار و موفق غیر بلاک چینی انجام دهد. به همین دلیل، به جای تعیین یک نماینده برای Circle از درون خود بنیاد کاردانو، ترجیح دادیم تا ابزارهایی را برای اعضای جامعه فراهم کنیم تا تأثیرگذارتر شوند.


بنیاد کاردانو در حلقه کاتالیست - نماینده جامعه برای یک پلتفرم جامعه

ما مدتهاست که هدف مان تقویت جامعه بوده است. در واقع ما وظیفه خود می دانیم که از تمرکززدایی با تجهیز جامعه به منابع و فرصت های ضروری حمایت کنیم. این در واقع یکی از ستون‌ها و اهداف اصلی است. بنابراین، با شکوفا شدن کشور کاردانو، ما تصمیم گرفتیم که رابطه کاری نزدیک‌تری با سفیران ایجاد کنیم، بنابراین اعضای جامعه خود را قادر می‌سازیم تا به متخصصان نهایی در Voltaire Governance تبدیل شوند.

ماتیاس سیبر (Matthias Sieber) از Ambassadors Guild به عنوان دومین نماینده منصوب ما درCatalyst Circle عمل کرد. دامپلینگ اکنون مسولیت را برعهده گرفته است و بنیاد کاردانو مشتاقانه منتظر مشارکت و بصیرت او است.

ما با نمایندگان خود گفتگوی باز داریم و از نظرات و اظهارات آگاهانه آنها حمایت می کنیم. بنابراین ما جلسات منظمی با دامپلینگ برگزار خواهیم کرد تا دیدگاه های تحصیل کرده او را جمع آوری کنیم و اهداف مشترک خود را بیان کنیم. در ادامه، و اگر Circle چنین بخواهد، بنیاد کاردانو نیز مایل است به جمع‌آوری بینش‌های جامعه با سطوح بالاتری از شمولیت و نمایندگی ذینفعان کمک کند تا اعضای بیشتری از کل طیف جامعه احساس الهام و تشویق برای مشارکت کنند. چنین مشارکت گسترده ای برای تضمین اینکه جامعه آینده حداکثر سود را هنگام پیوستن به اکوسیستم کاردانو دریافت می کند، اساسی خواهد بود، در حالی که به طور همزمان به طراحی حاکمیت جامعه آینده در Voltaire کمک می کند. برای این منظور، ما همچنین مطمئن خواهیم شد که دامپلینگ با متخصص ارشد Catalyst در ارتباط است و هر گونه راهنمایی و اطلاعات لازم را از ما دریافت می کند.


بنیاد کاردانو امیدوار است که این رابطه همزیستی با دامپلینگ از همسویی جوامع در Catalyst حمایت کند، که منجر به طبقه‌ای غنی از متخصصان می‌شود که قادر به ایفای نقش حکمرانی مبتنی بر جامعه هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد