کاردانو فارسی

کاردانو فارسی

این بلاگ به پروژه بلاکچین کاردانو و توکن حاکمیتی آن آدا می پردازد.
کاردانو فارسی

کاردانو فارسی

این بلاگ به پروژه بلاکچین کاردانو و توکن حاکمیتی آن آدا می پردازد.

دیرک هوندل بعنوان مدیر ارشد منبع باز به بنیاد کاردانو پیوست


این انتصاب نشان دهنده عمیق تر شدن استراتژی متن باز و حاکمیتی است. 21 آپریل 2022، دیرک هوندل (Dirk Hohndel) بعنوان مدیر ارشد متن باز به بنیاد کاردانو پیوست. هوندل بیش از 30 سال تجربه بعنوان توسعه دهنده متن باز را دارد و برای بیش از دو دهه رهبر اجرایی دگرگونی های منبع باز در سراسر صنایع بوده است. او استراتژی بنیاد را برای ایجاد یک اکوسیستم منبع باز مشارکتی شخص ثالث برای پروتکل اصلی کاردانو رهبری خواهد کرد.

فردریک گرگارد، مدیر عامل کاردانو گفت: «نرم‌افزار و اصول متن‌باز بخش‌های اصلی تعهد بنیاد کاردانو برای اطمینان از حاکمیت و کنترل توزیع‌شده در اکوسیستم کاردانو هستند، و کسی بهتر از دیرک در دنیا برای هدایت این استراتژی وجود ندارد.» 

«تجربه لینوکس و منبع باز دیرک بی همتاست و می دانیم که با سرپرستی او، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که بنیان فنی و تجاری کاردانو به سیستم عامل آینده منجر خواهد شد.»

  

 

Cardano که در سال 2015 تأسیس شد، یک پلتفرم بلاک چین اثبات سهام (PoS) است و اولین پلتفرمی است که بر اساس تحقیقات بررسی شده پایه گذاری شده است. از طریق روش‌های مبتنی بر شواهد توسعه یافته است و فناوری‌های پیشگامی را ترکیب می‌کند که امنیت و پایداری را برای برنامه‌ها و سیستم‌های غیرمتمرکز فراهم می‌کند. کاردانو از زمان آغاز به کار نقشه راه دقیقی با اهداف مشخص برای تمرکززدایی داشته است و در حال حاضر روی دو مرحله آخر کار می کند. علاوه بر این، مکانیسم PoS مورد استفاده کاردانو نسبت به بلاک چین های قدیمی که تمایل به استفاده از مکانیسم اثبات کار (PoW) دارند، به طور قابل توجهی در مصرف انرژی کارآمدتر است.


دیرک هوندل، مدیر ارشد منبع باز در بنیاد کاردانو گفت: «محاسبات غیرمتمرکز و بلاک چین به سرعت در حال تبدیل شدن به اجزای کلیدی زیرساخت فناوری هستند و منبع باز بخش مهمی از ساخت یک اکوسیستم پر رونق است که می تواند برای سال های آینده پایدار باشد. "من هیجان زده هستم که تحول منبع باز را به صنعت دیگری بیاورم، صنعتی که امکانات زیادی را برای همه فراهم می کند."


پروتکل بلاک چین کاردانو یک زیرساخت محاسباتی پایدار را فراهم می‌کند، زیرساختی که به طور مداوم تکامل می‌یابد، تطبیق می‌یابد و با مشارکت بیشتر مشارکت‌کنندگان و بهره‌مندی از آن، رشد می‌کند. یک اکوسیستم باز و مدل حاکمیت تضمین می کند که این همکاری از حمایت لازم برخوردار است و به همان سرعتی که فرصت در دست است حرکت می کند. پروژه های منبع باز همراه با حکمرانی شفاف و باز فعال کننده های عالی برای پذیرش و شتاب فناوری هستند. به علاوه، آنها می توانند همکاری گسترده بین سهامداران مختلف را تشویق کنند.


هوندل اخیراً معاون و مدیر ارشد منبع باز VMWare بود. قبل از آن، او نزدیک به 15 سال سمت مدیر لینوکس و فناوری منبع باز در اینتل را بر عهده داشت. هوندل علاوه بر اینکه به مدت پنج سال مدیر هیئت مدیره بنیاد لینوکس بود، یکی از خالقان اصلی این سازمان در اوایل دهه 2000 بود. امروز او در هیئت مشاوران Netki، ارائه‌دهنده پیشرو فناوری تأیید هویت دیجیتال از راه دور، و همچنین مشاور استراتژیک CIQ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد